Dagens händelser

Hej bloggen jag har en ny blogg på nattstad, men sjävklart fortsätter jag blogga här som vanligt. Jag skickar länken i slutet av inlägget.
 
Idag ska jag träffa felicia, vi ska skynda oss ner till stan. Det blir ett snabbt inlägg. Hinner inte fila på detaljer. Vi ska möta upp hennes kompis Calle, så ska vi väll göra något men jag vet inte vad. Men det blir säkert jätte bra absolut. Alltså det kommer bli jobbigt nu med två bloggar men det kommer nog att funka, hehe;$. Men jag ville bara påminna er om att jag lever och här kommer länken om min blogg på  Nattstad
 
http://www.nattstad.se/Overtheshinymoon
 
besök gärna hihi:)<3 men nu ska jag dra så vi ses pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0