dagens

Hej bloggen, Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske drar jag in till stan om jag orkar. Jag få se vad som händer. Förmodligen ska jag träffa en kompis, vi får se. Precis vaknat så ska fixa och göra vid mig snart.
 
Sen har jag en liten fråga till er, jag kunde verkligen inte rå för det, men hur ska jag göra, för jag gillar två killar samtidigt. Han Rikard jag träffade på Ullared och han jag ska träffa idag som bor i Trelleborg, Jag tycker detta är jätte svårt. Jag vill verkligen inte såra någon, men jag är rädd det kommer hända endå. Det vill jag inte. Jag får ta det lite försiktigt med kärleken numer, jag orkar inte att bli sårad igen som jag har blivit nu flera gånger. Bara för killar inte kan hålla sig till en tjej åt gången. Uch ja, hatar sånt äckligt beteende.
 
Men jag skriver ett inlägg lite senare, ska fixa mig nu puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0