Händelser

Hej bloggen, det har varit mycket nu på senaste tiden. Mycket deppritions tankar och tankar kring livet och kärlek. Jag var på ullared för någon vecka sedan med min kompis jasmine och det verkligen riktigt roligt. Där hände en otrolig sak som jag inte trodde kunde hända på ullared. Jag stöter på en underbart vacker och trevlig människa som heter Rikard. Han fick förstås mitt nummer, sedan dess har vi börjat snacka mer och mer. Det känns efter så kort tid i brinnande helvetet flyger jag på moln igen. Han är verkligen en fantastisk människa. Fast enda nackdelen med detta är han ska bo åt helvete. Fy för det. Men faktiskt så pratar vi i telefon varje dag. Det gläder mig att vi visar otroligt stort intresse efter redan så kort tid. Fast om det ska hända något mer bör vi ses några gånger först och jag hoppas verkligen vi kommer att träffas igen Rikard, du betyder mycket för mig redan vännen. 
 
Sen har jag bara kommit närmre och närmre min kompis Felicia, hon och jag har verkligen börjat bygga starka vänskapsband till varandra, visst är det underbart. Vi bor ganska nära varandra. Tar mig några minuter att gå till henne. Vi har verkligen på denna korta tid gått igenom väldigt mycket. Hon är verkligen en ängel för mig den tjejen. Jag vet vi inte är världens bästa vänner än. Men det tycker jag vi får lov att ändra på. Jag var faktiskt med henne senast igår och kollade fotboll. Hur känns det liksom, vad var rätt och vad var fel. Spanien mot Italien och Spanien vann. Vad tycks om det? inte precis min grej. Men det funkade.
 
Men nu så ska jag fortsätta att chilla kanske gå ner och slå på en film och somna till denn, så får ni ha en fortsatt underbar kväll mina underbara läsare Pussar och kramar//saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0