händelser+frågestund

Ja, då var jag hemma från stan efter jag träffat min kompis Ogge, trelleborgare. Jag är väldigt förvirrad och vet fan inte vad jag ska göra, jag gillar två killar samtidigt. Det är ett svårt läge men jag har hört, men hade jag vart kär i den första personen hade jag inte fallit för den andra, jag skapar problem och dilemma hela tiden. Jag får helt enkelt se vad framtiden har att ge. Jag och kärlek har aldrig gått bra ihop
 
Sen ska jag också dra hem till min kompis och ha fjortisfylla, redbull och powerking, så kommer vi nog ha saker att prata ut om också, för det känns som om det vore skit längesen vi sågs. Fast vi träffades senast i söndags faktiskt och kollade fotbollen u remember... Spanien van.. olyckligtvis.
 
Just nu sitter jag och gör inget ´peciellt, mest många tankar som kretsar i huvudet, jag har nästan också kommit över att jag har blivit sårad. Fast igntligen kan ingen komma över att man har blivit sårad, en sånn sak är sjukt svår. Thats the fucking problem.
 
Och jo btw jag höll på att glömma jag är antagen till mitt första val till gymnasiet så jag är överlycklig, resturang och livsmedel på Rönnowska skola i helsingborg
 
 
PS: JAG HAR FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN
 
 

Kommentarer
Postat av: elin

hej :)
1. är du oskuld?
2. favoritaffär?
3. kan du inte snälla göra ett videoinlägg?
kram

Svar: 1. Min ensak, men typ
2, hm, gina tricot, bik bok, newyorker

3. Absolut kan jag försöka, men det är ganska knepigt faktiskt
overtheshinymoon.blogg.se

2012-07-05 @ 22:04:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0