kvällens planer

Hallå gubbar och gummor, har precis kommit hem från Felicia. Jag var också med moppegänget jag var igår. Fett roliga eheh, men för tilfället är jag bara hemma en snabbis för jag ska äta. Men jag ska iväg sen igen till felicia och jag lovade henne att inte träffa De andra. Jag står hellre för vår vänska p än att hänga efter de. Självklart står jag somen trogen kompis till min älskade felicia, det finns ärligt ingen finare kompis än felicia. Just nu sitter jag och väntar på mat är sjukt hungrig, jag kommer dö. Nej det kommer jag inte men nästan. Men babes jag ville bara skriva lite och jag hör av mig i ett senare inlägg om jag hinner skriva något,
 
Puss på munnen//saga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0