Oväntad kväll

Haj jag har precis kommit hem, jag blev otroligt chokad att ett dolt nummer ringer till min telefon. Svarar och det var några från min skola som ska börja 9 nu. Det var Isabella,Oliver,Carro och Hampus. Det var riktigt nice faktiskt. Det är liksom så jag har aldrig umgåts med de personerna riktigt. Så absolut det var riktigt trevligt, såklart blev jag hämptad på en moppe;$ jag är sick. Jag har aldrig åkt moped i hela mitt liv. Vet inte varför jag säger det. Men det var riktigt rolig upplevelse. Sen satt vi på någon random lekplats och chillade. Allt var på topp.
 
Sen stack jag hem till älsklingen och snackade lite skit, om vad som har hänt och vad som händer. Det är alltid lika roligt att vara med denn tjejen, Vi ska träffas igen imorgon. Riktigt kul. Tyvärr fick vi ingen wb fjortisfylla. Så vi får knarka powerking imorgon istället. Imorgon måste jag bestämma mig för jag inte ska utsättra min kropp för övernaturliga krafter ehe, men seriöst jag har cyklat från stan och hemmet i en vecka redan. Jag tänker verkligen inte fortsätta. jag får skälla på mamma att hon ska fylla på mitt busskort snart. Imorgon ska jag bara chill osv.
 
Snart måste jag också ringa Rikard, sötnos<3  men nu ska jag chilla vidare i stugen så ni får hade sålänge och så jag inte glömmer det, Godnatt/pussar och kramar // Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0