Dagen+ dagens film!

 
 
Då har jag precis kommit hem från min kompis Felicia. Jag älskar verkligen den tjejen den absolut. Vi dampade rundor på hennes rum det är liksom värst sällskap med oss två. Halsar vi powerking blir det hus i helvete. Really Jag har verkligen kul med tjejen.
 
Idag har jag varit nere på stranden, jag träffade på en person jag inte ville. Jag känner minte speciellt trygg i hennes sällskap. En vän ska jag inte behöva gömma mig med och för. Jag ska kunna vara mig själv och det kan jag inte riktigt med henne. Men jag träffade henne och hennes kille en stund. Sen stack jag hem för jag orkade verkligen inte vara med henne mer. Därför trivs jag mer med felica. Sen snackade jag också med min galna trelleborgare kompis som ska besöka mig och felicia i helgen. Så ska vi se hur det blir. Det blir nog jätte roligt.
 
Imorgon är det midsommar. Jag ska träffa släktingar med familjen. Kusiner mormor och morfar och jag vet inte vad. Men det blir säkert trevligt.  Äta lite gott och snacka och umgås med kusinerna.
 
Men nu ska jag kolla vidare på filmen tusen gånger starkare. Skit bra film som jag rekomenderar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0