Dagen och helgen<3

 
 
Då var vi hemma från en otroligt fine dag nere i stan! träffade min polare. Vi hamnade nere i hamnen och solade och snackade. Ganska mys faktiskt. Nu är jag hel stel i rumpan. Ganska hårt underlag. Riktigt mysigt faktiskt hoppas vi kan göra om det. Men sedan resten av dagen har det inte hänt för mycket.
 
Mamma kommer hem idag från skottland också det är väll hyffsat mysigt. But then.. tjatet är igång igen. Men nej jag ska inte klaga trots allt älskar jag min mamma. Jag antar hon har packat väskan med gifts till mig och syrran får väll se om det blir något av med det. Men huvudsaken är att hon kommer hem iallafal.
 
Taggar också helgen sjukt mycket för då kommer lindholm och min polare att besöka mig. Blir väll hyffsat mys det med och på fredag är det midsommar då blir det att träffa släkten och vänner. Men nu ska jag snacka vidare med Lindholm
 
PUSSochKRAM//Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0