dagen;)

 
 
Godmorgon/godförmiddag idag har jag inga planer alls faktiskt. Jag ska bara ta det lugnt idag, helgen börjar närma sig vilket är jag väldigt glad över. Då har jag saker inplanerade träffa min trelleborgare kompis Robbin och Felicia. Imorgon är det midsommar.. träffa släkten wiie vad kul men jag överlever. Skönt att det inte händer något speciellt idag för jag har plågat mig själv att cykla till stan två dagar i sträck. Eller jag cyklade faktiskt hem jag fick skjuts dit ena dagen. Lat som tusan men ja;) har jag en snäll kompis så har jag.
 
Juste mamma kom också hem igår. Hon hade ingenting med sig förutom en bok och vin från skottland;). Jag gnällde inte. Trots allt var det viktigast att min mamma kom hem faktiskt. Men nu taggar vi helgen och tagga fortsättningen av dagen att ta det soft.
 
PUSSochKRAM/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0