dagens vill ha!

Jag kollar rundor som vanligt och hittar en urgullig bikini med amerikas flagga på.. då kommar läget GE MIG NU!
men allt kostar pengar tråkigt nog. Jag vill bara inte snacka priser för då är det inte lika kul längre. Igentligen borde jag inte hänga här utan gå ut och ta del av vädret. Jag måste passa på innan det mulnar. Det är helt seriöst riktigt varmt. Jag är faktiskt förvånad vi bor i sverige:O. SÅ ja jag måste ut! men nu ska mina läsare få en blick på denna urgulliga bikini som jag absolut måste ha. INGET snack om saken. JUST GIVE ME:(



Ja som ni ser, snyggare bikini får man leta efter. Men nu ska jag vidare ut i solen innan jag blir 100 procent galen! PUSS OCH MASSOR MED KRAMAR// Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0