i am so confused

Hej mina underbara läsare precis kommit hem från en ny fotorunda men batteriet dog... och imorgon ska jag träffa en person. Jag avslöjar mer imorgon och det kommer komma upp fler bilder. Så ska ni få se vem det är. Dagen har varit väldigt chill. Inget speciellt har hänt fotat fotat och fotat. Just nu sitter jag och kollar på The boy in the striped pyjamas. Väldigt berörande film. Jag har sett den mer än en gång och jag slutar verkligen aldrig kolla på den för den är verkligen väldigt bra. Men nu ska jag sitta och tagga inför morgondagen. vi hörs underbara läsare puss och hej/saga

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det nu är så att din blogg handlar om skandaler, livet, SEX & kärlek... varför kan du då inte svara på sexfrågor... ?

Svar: Ja, jag vet. Jag tänkte på det också. ;$ tack!
overtheshinymoon.blogg.se

2012-06-19 @ 23:30:20




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0