random kärleksprat!

Jag har fått frågan om att göra videoinlägg, allt för att mina läsare ska tycka om mig. Jag ska faktiskt göra mitt första videoinlägg idag hade jag tänkt för att ni inte ska hata mig;). Somsagt allt för att visa att jag älskar mina läsare.

Jag har en fråga som mina läsare kanske kan besvara, hur ska jag visa att jag tycker om en person? det roliga är att människan inte gillar mig lika mycket. Han är en speciell person och jag lovade mig själv att jag inte skulle börja gilla honom mer än som en kompis. Vi har redan pratat i 1-2 veckor, jag vet det är tidigt att falla för en människa. Men jag tänkte vafan! om ni säger jag ska försöka tvinga bort mina tankar, det kommer aldrig att gå. För den här killen är otroligt fantastisk. Nu vet ni det!;(

och jag kan också berätta när jag endån är igång, jag ska träffa personen på lördag jag är ganska nervös fastän det bara är tisdag idag. Jag längtar faktiskt jätte mycket efter människan. Nu vet ni det också!

somsagt jag ska fixa ett videoinlägg idag!

PUSSOCHKRAMM/saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0