svar på frågor

Hej jag har många frågor!
1. Är du oskuld? Det är faktiskt min ensak
(2.) är du oskuld, vad är då de längsta du gått med en kille? min ensak
(3.) är du inte oskuld. När förlora du den? Hur var de? Vem var de? no comments 
4. Hur bra tycker du att ditt utseende är på en skala från 1-10? ja, ag tycker helt klart en 5 passar mig
5. Är du kär? ja, faktiskt
6. Är du på G med någon? Nej
7. Hur längsta är de du har gått med en kille på Ekebo? varför bryr du dig?
8. Om du är oskuld eller inte har provat detta, skulle du Kunna ha sex på en offentlig plats? Ursäkta, nej det skulle jag inte
9. Hur många läsare har du på din blogg dagligen? allt från 0-71 det är en bra början
10. Kan du snälla göra ett vidioinlägg? Det skulle jag absolut kunna göra
11. Brukar du festa och dricka? Jag festar väldigt sällan och har inte hunnit dricka för mycket ännu
12. Har du många kompisar? Inte för många och inte för få, jag har lagom antal
13. Hur känner du angående dina haters? DRA ÅT HELVETE
14. Vilket gymnasie ska du gå på? Rönnowska skola
15, Vad har du för betyg? jag har så jag klarar mig
16. Vad vill du jobba med när du blir "stor" ? har jag faktiskt inte funderat på.
17. Gillar du Justin bieber? SKJUT MIG..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0