widerstedt+Jockeboi= skandaler

Är ni inte nyfikna på lilla mig!? Frågor kan jag inte få för mycket av jag lovar. Just nu har jag faktiskt inte gjort för mycket, jag har snackat med kompisen Lindholm;) trelleborgaren (u remember). Jag har också plågat mig själv att läsa widerstads och jockebois blogg. De är skandaler för svenska folket. De två gör min existens pinsam helt seriöst. Att vi är av samma kött och blod. I dont get it eaither!?;O
Jockeboi om du kan torka dig i röven med en handduk så kan jag torka mig med din flickvän widerstedt. Förlåt men folk kan göra vadsomhelst för uppmärksamhet!? eller har jag fel. Nä fy helvete. Men nu mina sötnosar ska jag säga godnatt efter en lyckad dag. Kommer disskusioner komma upp så tar jag det. Men detta är faktiskt vad jag tycker om de två männiksorna. SKANDAL på torra land. Godnatt puss


Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Hej jag har många frågor!

1. Är du oskuld? ( svara ärligt!)

(2.) är du oskuld, vad är då de längsta du gått med en kille?

(3.) är du inte oskuld. När förlora du den? Hur var de? Vem var de? ( tex. Random, pojkvän bästa vän mm ).

SVARA ÄRLIGT SNÄLLA.

4. Hur bra tycker du att ditt utseende är på en skala från 1-10?

5. Är du kär?

6. Är du på G med någon?

7. Hur längsta är de du har gått med en kille på Ekebo?

8. Om du är oskuld eller inte har provat detta, skulle du Kunna ha sex på en offentlig plats?

9. Hur många läsare har du på din blogg dagligen?

10. Kan du snälla göra ett vidioinlägg? :)

11. Brukar du festa och dricka?

12. Har du många kompisar?

13. Hur känner du angående dina haters?

14. Vilket gymnasie ska du gå på?

15, Vad har du för betyg?

16. Vad vill du jobba med när du blir "stor" ?

17. Gillar du Justin bieber?

SVARA ÄRLIGT SNÄLLA DU.

2012-06-19 @ 01:00:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0